my name

MUHAMMAD NUR HARITH HOME BLOG FACEBOOK GAMBAR GOOGLE FOLLOW

name

Sabtu, 2 Februari 2013

Merindukan skolah,,

setelah lama menghitung hari,, akhirnya dapat jugak lah UPDATE blog nieh,, sampai sekarang baru la bukak,, kala tak,, mmg ak buka2,, betol,, Admin terlalu sangat amat busy dengan kerja yang BanYAK,, huhu,, okeh , tak peh,,

nie nk bari tawhu,, saya sebenarnya sangat2 rindu,, sangat2,, rindu lah,, kat skolah,, rindu nk skolah balik,, rindu seksangat! kalau boleh putarkan balik mase nie,, mmg sMIS la skolah yang terBAIK bagi saya,, Banyak kenangan maniss,, macam madu,,, ade gak kenangan yang pahit macam hempedu,, macam air ketom pon ade,, ukeh,, saya sbnrnye rindu kat skolah,, rindu sgt2 lah,, haa,, rimas pulah kn tulis cam tu,, tapi nie lah reality saya,, saya mmg amat merindui smua,,  tapi,, masa berlalu begitu pantas sehinggakan saya menjadi remaja yang kini tidak bersekolah lagi,, Ya Allah,, berikan aku kesempatan untuk skolah,, Buleh?

nk skolah,, nk jugak,, momomomo... :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan