my name

MUHAMMAD NUR HARITH HOME BLOG FACEBOOK GAMBAR GOOGLE FOLLOW

name

Jumaat, 10 Jun 2011


salam..ari nieh (31-5-2011) !!! ari paling sakit !!! hurm..
gigi garham aku kene cabott!! hahahahah...
:'(
sakit!!!! sakit sangat2.. pegi klinik uhh!!!
kat bilik first dokto pompuan india tu ganas gle!!
dah tau tak mau cabot dye pakse gak..
pas uh dye cucuk lagi dah 2 kali be used(cucuk!!)
btambah sakit la.. hish3!! sekse!!! dah la gigi uh panjang..

mase cobaan ke dua gigi uh berjaya dicabot panjang gle kott!!
ade la dalam 2 cm!!..sakitt!!ha... dye check..
ade lagi.. tapi n yang nie dye bengkok sikit.. memang gile lerh!!

dokto uh cube nk cabot sisa dye,..tak dapat sebab licin..
bnyak gle darah!! pas tu ade dokto lawa dari sebelah..
dye pakai topeng tutup mulut..mate dye lawa..
dah la wangi!!

dokto lawa tu suruh pindah bilik dye.. aku pon dalam kesakitan...
pindah la.. dye kate kalau sakit bagi tau.. dye cube..
aku kate la sakit.. dye mintak pembantu dye be used (cucuk)
sakit.. meleleh air mate aku!! sakit!! haha..

dye sembang2 jap ngan aku.. dye kate "kalau adek sakit bagi tau.. jangan tahan"
aku angguk.. dye cube.. mula2 dye tarik dye tnye..
sakit ke?? aku cakap "tak la sangat!!" dye cuba & cuba..
akhirnya berjaya dikeluarkan.. kepanjangan gigi uh hampir2 2cm jugak..
lame gile.. sakit.. pas tu dokto uh bagi kiss.. eh!!! mane ade la..
tipu je..

dokto uh baik kott!!
dah selesai uh dye bagi surat soh amek ubat..
dah selesai uh..
aku balik..
TAMAT!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan